Тихо нині в нашій школі,
лиш пташки співають.
Книжки, зошити й уроки
діточок чекають.
Зачекались вас, малята,
любі хлопчики й дівчата...
Карантин скінчиться скоро.
Всіх зберем обов'язково!
Ну,а поки - КАРАНТИН -
на сторожі він один!
Щоб той вірус подолати,
і здоров'я гарне мати,
терпеливі будем всі -
і дорослі, і малі!
06.04.2010
Літературне читання
ст. 68-69Утвори за зразком слова з апострофом.
Зразок:торф - торф'яний.
Хлопець - ..., солома - ..., камінь - ..., риба - ..., дерево - ... .
Українська мова (письмо)
Списати 12 слів (ст.68 Букваря)Словниковий диктант
Сім'я, м'яч, в'юн, солов'ї, ім'я, Мар'яна, здоров'я, п'ять, хом'як.
Математика
https://www.youtube.com/watch?v=szDMMH0eR0o (подивитися спочатку і до метра)ст. 101 підручника, завдання 1 - зразок виготовлення метра. Виготовити з картону метр.
Практичні вправи: виміряти довжину підвіконня, ширину і довжину кімнати, коридора.
Подумай, якою мірою зручніше виміряти футбольне поле, зошит, будинок, ручку, гумку, висоту паркану, альбом, скріпку.
ст.26 - зошити з друкованою основою.
Дизайн і технології
Аплікація. Писанка.
https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M
07.04.2020
Літературне читання
Ст.70 – 71 – прочитай мовчки, напівголосно. Прочитай бабусі, мамі
(братику,сестричці).Дай відповіді на запитання в кінці вірша. Вивчити алфавіт.
Українська мова (письмо)
Із поданих букв склади
слова на тему «Сім’я»
Т Р Д О
А И Я А І М Б С Т Н М Д - і
запиши їх.
Запиши своє ім’я та імена членів своєї родини.
Добери слова, що
відповідають на питання яка?, до слова сім’я . Запиши їх.
Зразок. Щаслива,…,….,…,….
.
Закінчи речення.
Разом з другом (подругою)
ми …, …, … .
Я досліджую світ
Ст. 68 – 69,
прочитай. Дай відповіді на запитання, створи родинне дерево за зразком чи
власним задумом.
Фізкультура
Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E
08.04.2020
Літературне
читання
Ст.72-73, виразно прочитай, дай відповіді на запитання.
Повторення. Прочитай текст на ст.54-55. Подумай! В яких словах звук [ф ] твердий, а в яких м’який: фіалка, фікус, фрукт, фігура, форма, фільм,
фабрика, фокус, фольга,футбол.
Утвори слова із
букв слова Ф О Т О А П А Р А Т. Наприклад: фото, парта і т.д..
Пограй разом з бабусею, мамою, взявши дві кольорові смужки: жовтого кольору
– велика буква, зеленого кольору – мала буква. Мама називає слова, а ти
показуєш смужку відповідного кольору, з якої букви будеш писати слово. Якщо з
великої – жовтого кольору, з малої – зеленого кольору.
Орієнтовні слова:
фантазія, фея, Федько, Софійка, Федоренко, Харків, конкурс, бібліотека, Руслан,
дружний, Федір, донечка, мама.
Українська
мова (письмо)
Пригадай написання
букв за цими посиланнями:
Серед побачених букв, знайди букву «еф», запам’ятай, як вона пишеться. Напиши рядок малої та рядок
великої букви «еф».
Ст. 73 Букваря – спиши закличку.
Математика
Ст.102 - усно.
Ст.103, завдання 2.
Числа сьомого десятка: 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70.
Завдання 4, 7 бажано записати в зошиті.
Друкований зошит
ст.27 – письмово.
Подумай! Якими
монетами можна набрати 1 грн різними способами.
Я
досліджую світ
Ст. 70-71, прочитай, розглянь малюнки, дай відповіді на
запитання.
Практичне завдання: виготуй намисто чи браслет з різних
матеріалів.
Мистецтво
Вивчи і співай пісеньку «Лісовий гопачок».
Прослухай пісеньку
Котика з
опери «Лисичка, Котик і півник» https://www.youtube.com/watch?v=8VQ27Xv3aOo
09.04.2020
Англійська мова
Завдання на
блозі вчителя
Математика
Ст.104 - письмово,
ст.105 – усно.
Ст.28 – друкований зошит.
Я
досліджую світ
Ст.72-75, прочитай,
розглянь малюнки, дай відповіді на запитання. Запам’я тай свою адресу.
https://www.youtube.com/watch?v=Ev5lY6WjpGw – для родинного перегляду та обговорення
З тим, що назву місту дала річка Шостка, згодні всі краєзнавці . Але от з приводу назви самої річки
існує багато версій. Найпоширеніші з них говорять, що пішло воно від шостої
притоки Десни, шостої милі, шестеренних
механізмів млинів. Є думка, що назву річці дала жердина (шест): оскільки
місцевість була заболоченою, переміщатися доводилося за допомогою палиці.
Місцевий історик С. І. Грива висуває цікаву
версію про те, що колись по обох сторонах річки росло безліч конвалій, що
називалися в народі «шестка». Саме ця назва ніжної квітки дала назву річці, а
річка — місту.
За версією українського мовознавця Тищенка Костянтина Миколайовича, назва «Шостка» походить від
литовського «šūstis» (сухе місце, купа, підвищення), а польське написання
«Szóstka» сіверської назви «Шустка» (з пол. «шістка») вплинуло на пізніше
прочитання її як «Шостка»[3]
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo – пригадай та не забувай!
Повторення. Ст.64-65.
Розглянь звукові схеми слів дзиґа, дзьоб.
Дзи́ґа [ дзиґа] – 5 букв, 4 звуки, 2 склади.
Дзьоб [дз̍об] – 5 букв, 3 звуки, 1 склад.
10.04.2020
Українська мова
(письмо)
Повторення. Пригадай написання букви «ща».
Напиши один
рядок великої та один рядок малої букви. Згадай, що буква «ща» позначає два
звуки [шч].
Зразок. Щу́ка [шчу́ка] – 4 букви, 5
звуків, 2 склади.
Спробуй зробити сам звуко-буквений
аналіз слів: дощ, хрущ.
Словниковий
диктант
Щітка, кущ, лящ,
щаве́ль, ящірка, щиро, щедро, борщ, щічки, блищить, щи́глик.
Творче
списування. До слів першого рядка добери слова з другого рядка. Запиши за
зразком: вірний товариш, дрібний дощ… .
Прудка, смачний,
нові́.
Щітки, ящірка,
борщ.
Списати з друкованого тексту перше речення про дощик на
ст.59 Букваря.
Математика
Повторення
Ст.104, №1,3,4 – усно; №2,5 – письмово.
Ст.105,№6,7,8 – усно; №9,10 – письмово( всі приклади
записуємо у два стовпчики, між ними відступаємо 4 клітинки).
Ст.29 – друкований зошит.
Мистецтво
Скульптор. Ст. 116-117 підручника Мистецтво. Л.Масол.
Зліпи котика з пластиліну чи солоного тіста.
Фізкультура
Прослухай пісеньку,
щодня роби ранкову зарядку!
13.04.2020
Літературне читання
Ст. 74-75
Згадай, що звуки [дз], [дз'] позначаються буквосполученням «дз».
Дзи́ґа [ дзиґа] – 5 букв, 4 звуки, 2 склади.
Дзьоб [дз̍об] – 5 букв, 3 звуки, 1 склад.
Спробуй зробити самостійно
звуко-буквений аналіз слів:дзвоник, ґедзь(велика
муха, яка живиться кров’ю тварин і соком рослин).
Українська мова (письмо)
Пригадай написання букв «де» та «зе», напиши рядок буквосполучення «дз».
Напиши
під диктовку слова: дзвоник, дзвін, дзеркало, кукурудза, ґудзик.
Ст. 74 Букваря , спиши
загадку.
Математика
З дорослими пограй в гру «Так чи
ні?»
76 – це 70+6 (Так чи
ні?)
24 – це 2+4 (Так чи ні?)
67-7=60 (Так чи ні?)
13-1=14 (Так чи ні?)
45 – це 4дес.і 5 од.
(Так чи ні?)
2дес. і 1 од. – це число
12(Так чи ні?)
89 – це 8 і 9(Так чи
ні?)
54-3=52(Так чи ні?)
29+1=40(Так чи ні?)
Ст.106, №2 – письмово, а
решта – усно.
Ст.30 – друкований
зошит.
Дизайн і технології
Виготов аплікацію «Великодній
кошик» за зразком чи власним задумом.
http://detkam.in.ua/majster-klas-aplikaciya-velikodnij-koshik-svoyimi-rukami.html
Повторення. Ст.66-67,
прочитай скоромовку декілька разів (кожного разу читай все швидше й швидше).
Згадай слова, в
яких є звуки [дж], [дз], [дз']. Ст.64-67.
14.04.2020
Літературне читання
Ст. 76-77, прочитай, дай відповіді на запитання. Прочитай
з дорослими за особами вірш «Де букварик ?».
Відпочинь : https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
Згадай:буквосполучення «дж» позначає один звук [дж].
Джи́нси [джи́нси] – 6 букв, 5 звуків, 2 склади.
Подумай! Скільки букв і скільки звуків у словах: бджілка,
джем, джерело?
Українська мова (письмо)
Згадай , як пишеться буква «же»!
Напиши рядок буквосполучення «дж».
Словниковий диктант
Джем, бджілка, джміль, джип, бджола.
Із слів склади речення і запиши його.
До, кличе, нас, школи, дзвоник.
Я досліджую світ
Ст.76-77, прочитай, розглянь малюнки, дай відповіді на
запитання.
Фізкультура
Комплекс вправ ранкової гімнастики:
https://www.youtube.com/watch?v=DRfzR1cy7kM
15.04.2020
Літературне читання
Ст.78-79, прочитай, дай відповіді на запитання.
Українська мова (письмо)
Запиши з пам’яті слова, які
пишуться з буквосполученнями «дж», «дз».
Спиши перше речення вірша «Добрий»
(ст.78).
Математика
Напиши правильно рядок цифр 3 та 5.
Ст.107, №2, 4 – письмово; інші – усно.
Ст.31 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Ст. 78.
Свої враження від побаченого передай у малюнку чи опиши
водойму.
Мистецтво
Ст.102 – 103 підручника.
https://www.youtube.com/watch?v=chMHle3-1S4 – вивчи пісеньку та співай.
16.04.2020
Математика
-
Два
десятки та чотири одиниці. Яке це число? Запиши його. Запиши це число у вигляді
суми розрядних доданків (20+4). Поміняй місцями одиниці та десятки. Склади
приклад на додавання (4+20). Чи змінилося число, яке ти записав на початку?
Який висновок можна зробити?
- - Доданки
можна переставляти місцями, сума від цього не зміниться.
Хвилинка
каліграфії
Запиши
числа 1 10 100 (рядок). Подумай, на що вказує 0 в числі
10, 100?
Ст.108,№1,№3( Чия покупка дорожча?) – усно; №2, №4 – письмово.
Ст.32 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Ст.79-82
- Які рослини прикрашають твій рідний край?
https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY – Як захищати рослини рідного краю?
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=ENQsB5Bytjs – профілактика
плоскостопості.
https://www.youtube.com/watch?v=zLFMjcHO3yM – комплекс вправ для
зміцнення стопи. Тренуйся! Дбай про своє здоров’я!
17.04.2020
Українська мова (письмо)
Порівняй склади: мя - м’я, вя –
в’я, пя – п’я ( перед апострофом приголосні вимовляються твердо).
Запиши склади з апострофом.
Згадай, які слова пишуться з
апострофом. Запиши їх.
Утвори речення.
Поміж,
в’ється,
трав, стежка.
Співають,
солов’ї,
весело.
Запиши під диктовку.
У
Мар’янки
новий м’яч.
Дем’янкові
подарували хом’яка.
Математика
Пригадай! З одного прикладу на
додавання можна скласти два приклади на віднімання:
2+3=5
5-2=3
5-3=2
Ст.109, №1- уважно розглянь, як виконали віднімання; №2 –
письмово, №3 – усно.
Ст.33 – друкований зошит.
Мистецтво
Разом з мамою, бабусею створи
Великодні писанки, крашанки, дряпанки.
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=ENQsB5Bytjs – профілактика
плоскостопості.
21.04.2020
Літературне читання
https://www.youtube.com/watch?v=13BzuoYdnGg
Ст. 80-81, прочитай, дай відповіді на запитання. Відгадай
загадки.
https://www.youtube.com/watch?v=Fyf1lfEjS_A – коли стомишся, відпочинь, поспівай .
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Українська мова (письмо)
https://www.youtube.com/watch?v=GDGsjJ42tEQ – зроби все за відеоуроком та спиши загадку про
сестричку (ст.81, замість трьох крапочок напиши слово-відгадку).
Я досліджую світ
Ст.83-85, розглянь малюнки, прочитай, дай відповіді на
запитання!
Створи лелеку за зразком ст.85.
Фізкультура
Щодня роби зарядку! https://www.youtube.com/watch?v=xs1FdB3wJ9Q
22.04.2020
Літературне читання
https://www.youtube.com/watch?v=8Ff5oFSD9SI – відеоуроки.
Ст.82-83, прочитай. Дай
відповіді на запитання. Розглянь малюнок. Де на малюнку Федько? Чому?
Українська мова (письмо)
Прочитай слова-анаграми:
ВеЦьОЛІ , КИПеНьО , ВеНьПІ.
Назви слово з буквосполученням «ьо».
Пригадай написання букви «м’який знак»:
Хвилинка каліграфії
Напиши рядок буквосполучення «ьо» ( ь - відкритий, з’єднуй його з о відривно).
Прочитай слова. Подумай, чого
не вистачає? Запиши слова, вставляючи пропущені літери.
Ранн…го, с…мого, дз…б, чотир…х, багат…х, сл….за.
Диктант
Льон – польова рослина. З нього
виготовляють тканину, олію.
Математика
Ст.110, №1, №4 ( креслимо відрізок олівцем, довжину
вказуємо ручкою) – письмово.
№2- дай відповіді на запитання:
-
Скільки
у ховрашка зерняток проса? Жита? Вівса?
№3,5,6 – усно з батьками.
Ст. 34 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Переглянь фільм
https://www.youtube.com/watch?v=84Djpjo2LlA – дикі та свійські тварини.
Ст. 86-88, прочитай, розглянь малюнки, дай відповіді на
запитання. За бажанням виготов свійських тварин (ст.88).
Мистецтво
Ст.106-107
https://www.youtube.com/watch?v=Z70lXWr_pNs – обробка А.Авдієвського.
https://www.youtube.com/watch?v=u5va-QsTP6I -
Я.Степовий.
-
Яка
з них вокальна, а яка – інструментальна? Чому?
https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA - вивчи.
23.04.2020
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя.
Математика
Повтори склад числа 10.
Дай усні відповіді на запитання:
-
Що
більше 1 десяток чи 12 одиниць?
-
Яке
значення має цифра 1 у записі числа 17? Що в цьому числі позначає цифра 7?
-
Що
позначає цифра 3 в числі 33?
-
Назви
числа другого десятка (11,12…,…20); п’ятого десятка (41,…50).
-
Які
числа називаються круглими (Усі, що
закінчуються нулями.)? Назвіть їх.
-
Порахуй
десятками в прямому та зворотному порядку.
-
На
скільки кожне наступне кругле число більше попереднього (на 10).
-
Чому
дорівнює 1дм; 3дм;7дм?
-
Що
менше 4 дм чи 40см?
Переглянь і пригадай! https://www.youtube.com/watch?v=Uzn2XKs1WA0
Запиши всі круглі числа у
зворотному порядку: 90,…,… і т.д..
Із ряду чисел - 0,17, 8, 19,11, 6, 2, 9, 10, 15 – випиши
одноцифрові числа в порядку зменшення, а двоцифрові – у порядку збільшення.
Відповіді для самоперевірки (9,8,6,2,0.
10,11,15,17,19.)
Математичний диктант
Запиши число, в якому 7
десятків; 1десяток і 3 одиниці; 2 десятка; 6 десятків 8 одиниць.
Запиши кругле число, що менше
70, але більше 50.
Скільки в числі 16 одиниць?
Скільки в числі 49 десятків?
Число 50 збільш на 20 і запиши
відповідь.
Число 80 зменш на 50 і запиши
відповідь.
Запиши число, що позначає 1
десяток; 10 десятків.
Відповіді для самоперевірки (70,13,20,68,60,6,4,70,30,10,100.)
Ст.111, №1,3,4,5 – усно; №2 – письмово у два стовпчики (
між ними пропускай 4 клітинки).
Ст.35 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Ст.89-92, прочитай, розглянь малюнки,запам’ятай.
Переглянь:
Дай відповідь на
запитання:
-
Чи потрібно охороняти рослини і тварин? Чому?
-
Що ти знаєш про Червону книгу України? Чому вона
червоного кольору?
Фізкультура
24.04.2020
Українська
мова (письмо)
Дай відповіді на запитання:
-
З
чого складається наше мовлення? ( З
речень.)
-
З
чого складаються речення? (Зі слів.)
-
З
чого складаються слова? ( Зі складів.)
-
Які
звуки утворюють склади? (Голосні.)
-
Як
дізнатися, скільки складів у слові? (Скільки
голосних, стільки і складів.)
Відгадай загадки:
Літає, дзижчить, кусає.
(Комар.)
Скаче, бігає, ірже.
(Кінь.)
Ходить, мукає, пасеться.
(Корова.)
Напиши каліграфічно з’єднання
букв (один рядок): ол, ок,ьк. Нагадування: ол - нижнє з’єднання, ок – за допомогою петлі, ьк – «м’який знак» відкритий).
Усно поділи слова-відгадки на
склади. Подумай, для чого потрібно вміти переносити слова з рядка в рядок?
Запам’ятай! Слова з рядка в рядок переносяться по складах. Слова з
одного складу переносити не можна.
Поділи слова для переносу:
пролісок, кінець, корова, дзьоб, комар, кінь,
школа, мак.
Зразок. Дзві-ночок, дзвіно-чок.
Прочитай, поміркуй, склади і
запиши речення.
1.
Зозуля,
соловей, гусак, синиця, жаба, муха
2.
Пищить,
кумкає, тьохкає, кує, дзижчить, ґелґоче.
Математика
Розв’яжи усно ланцюжки прикладів: 96-90+40-1-5+30= ? ;
14+5-10+70+1-40 = ?
Напиши числа-відповіді каліграфічно 1 рядок.
Скільки десятків у записаних числах?
Чи є в цих числах окремі одиниці? Що на це вказує? Яка
цифра вказує на кількість десятків? Як називаються числа, що закінчуються на 0?
Які ти знаєш круглі числа? Назви їх.
-
Назви
сусідів чисел:56, 78, 34, 89, 40.
-
Назви
числа, що на десяток менші та більші від поданих: 34, 67, 82.
-
Попрацюй
за підручником на ст.112, №1 – письмово. Пригадай,
щоб порівняти вираз із числом, потрібно знайти значення виразу. Значення виразу
порівнюй з числом, вставляючи відповідний знак «більше» чи «менше» - ширша
сторона знака вказує на більше число.
№2(усно).
-
У
вигляді якої лінії зображений шлях хлопчиків? Як відповісти на поставлене
запитання? (Виміряти довжину ламаних та
порівняти їх).
Чий шлях
довший?
№3(усно).
-
Згадай,
як називаються числа при додаванні!
-
Як
знайти невідомий доданок? Подивись відеоурок!
Попрацюй за підручником на ст.112 №4.
-
Склади
аналогічну задачу, змінивши числові дані або сюжет задачі.
Ст.36
– друкований зошит.
Мистецтво
Ст.108
– 109 , намалюй (виріж із
паперу) чашку і прикрась її орнаментом.
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs
27.04.2020
Літературне читання
https://www.youtube.com/watch?v=dOrik2RLEnI – попрацюй за відео
фрагментом уроку.
Ст.84 – 85, прочитай, дай відповіді на запитання.
-
Яка
головна думка твору?
Склади речення зі словом поважай за схемою:
|____ ____
____ ____ ____
.
https://www.youtube.com/watch?v=XEalALQtkZY – відпочинь і послухай пісню на слова вірша В.Бичка «Великий і малий».
Прочитай слова. Подумай, які з
них не підходять до слова дружба?
УСМІХАЙСЯ ПОВАЖАЙ
ОБРАЖАЙ ДІЛИСЬ ДОПОМОЖИ
ПОЖАЛІЙ ВИСЛУХАЙ ВРЯТУЙ
БИЙ ШТОВХАЙСЯ КРИЧИ
ЗАХИСТИ НАСМІХАЙСЯ
Українська мова
Напиши каліграфічно рядок з’єднань: м’я, ял, ом.
Поділи слова для
переносу: м’яч,
шашки, пазл, кубики, човник, доміно.
- Які
слова не вдалося поділити? Чому?
- Як
переносяться слова з рядка в рядок?
Вправа «Чарівні
перетворення». Подумай, як утворилися нові слова: ліс – лис, ворона – корона,
рак – мак, коза – козак, калина – малина.
Ст.85, запиши слова, які називають добрі справи.
Запиши речення зі словом поважай.
Зроби звуко-буквений аналіз слова ділись.
Зразок. Лялька [л' а́ л' к а] - 6букв, 5звуків, 2склади.
Математика
-
Прочитай
ряд чисел та назви зайве: 34, 67, 80, 5, 14, 91, 28.
-
Поясни
свій вибір.
-
Запиши каліграфічно у порядку зростання числа, що залишилися.
Математичний
диктант
Запиши числа,
в яких: 3дес.4од., 6дес.7од., 1дес.4од., 9дес.1од., 8дес., 2дес.8од..
-
Попрацюй
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7wUteZr_vdg
Ст.115, №1, №2 – усно; №3 – письмово.
Ст.37 – друкований зошит.
Ст.115, №4 – усно.
-
Згадай
задачу про горіхи та розв’яжи подібну №5 на ст.115.
Дизайн і технології
Виготов вантажний
автомобіль із сірникових коробок https://www.youtube.com/watch?v=bK9wNhdwvso
або човен за зразком:
https://artfunthings.ru/uk/izgotovlenie-korablika-iz-bumagi-svoimi-rukami-korablik-iz-bumagi/
28.04.2020
Літературне читання
Ст.86
Прочитай
вірш разом з Читалочкою. Подумай, чому автор уважає, що в пісочниці є тісто на
пиріжок, цегла для фортеці, гараж для машини?
Прочитай
вірш ще раз, добери до нього заголовок.
Прочитай
назву наступного твору. Про що, на твою думку, йтиметься в цьому тексті?
-
Чи
здійснилися твої передбачення?
-
Чого
навчає цей текст?
-
Чи
сподобалися тобі хлопчики? Чим?
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Українська мова
Напиши каліграфічно
рядок з’єднань: ал са як (ал – без
відриву руки, са – відривно, як – без відриву).
Прочитай групи
слів, подумай чим вони схожі: булка,
будинок, бузок (бу); папка, лапка, шапка(апка); лапа, лисиця, лижник(л);
помідор, мухомор, світлофор(ор); дорога, дочка, доброта(до); горобчик, хлопчик,
олівчик(чик)?
Прочитай,
виправ помилки. Запиши правильні речення.
На дивані кіт
гурчить. Ні, неправда, він … .
В нірку враз
сховалась тиша. Та не тиша, може, … ?
Відгадай
загадку
Квіточки попідливає,
Кущики попідстригає...
Для рослинок — чарівник,
Любить землю... .
-
Подумай, чому його так назвали?
Від якого слова утворилося слово садівник?А
лісник?
-
Які ще слова можна утворити від
слова сад? Ліс?
Я досліджую світ
Ст. 93-94, прочитай, розглянь малюнки, дай відповіді на запитання,
дотримуйся правил поведінки в громадських місцях.
Вгадай за описом. Про які громадські місця йдеться?
- - Місце зберігання книг.
- - Тут виставлено скульптури,
картини, старовинні речі чи інші цікаві для людей предмети.
- - Місце, де глядачі переглядають
кіно або мультфільми на високому білому екрані.
- - Місце, де актори показують
глядачам виставу.
- - Культова споруда для відправлення
релігійних обрядів.
- - Тут можна відпочити, помилуватися
природою, гарними краєвидами.
- - Місце, де можна придбати різні
товари.
Для самоперевірки:
бібліотека, музей, кінотеатр, театр, храм, парк, магазин.
Подивись і запам’ятай! https://www.youtube.com/watch?v=HHglJ8dB6aY
Фізкультура
Продовжуємо за https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs
29.04.2020
Математика
Назви всі двоцифрові числа, що
мають у своєму складі однакову кількість десятків та одиниць (11, 22, 33…)
Подумай, на скільки наступне
число буде більше від попереднього?
Напиши каліграфічно рядок числа
11 (у давнину вважали, що число 11може приносити удачу). Якщо забув, як
пишеться 1, переглянь https://www.youtube.com/watch?v=Uzn2XKs1WA0
Прочитай
числа:18,19,20,21,22,23,24,25.
Назви числа від 47 до 54, від
92 до 85.
Назви числа менші 33, але
більші 27; менші 83, але більші 71.
Назви числа четвертого десятка
(31, 32….40); дев’ятого десятка (81,82…90).
Назви найбільше число третього
десятка (30), п’ятого десятка.
Назви найменше число другого
десятка (11), сьомого десятка(61).
Згадай, як називаються числа
при відніманні (зменшуване, від’ємник, різниця).
Подивись і запам’ятай пояснення нового матеріалу:
Повтори ст.116,№1.
Обчисли приклади №2 на
ст.116(1-3 стовпчики усно, 4та5 письмово).
Разом з батьками попрацюй над
№3.
Розв’яжи задачі(усно)
ü У дідуся на пасіці було 15 вуликів. Цілий день він з них
качав мед. Залишилося обробити ще 4 вулики. Скільки вуликів уже обробив дідусь?
ü У класі було 16
парт. Коли учні вимили декілька парт, то їм ще залишилося вимити 4парти.
Скільки парт уже вимили учні?
ü У саду зібрали 14 кг малини. Коли зварили варення, то
залишилося 3кг. Скільки кілограмів малини пішло на варення?
Ст.38 – друкований зошит.
Літературне читання
Прочитай чистомовки
Ас, ас, ас – в нас чудовий клас.
Зі, зі, зі – усі ми друзі.
Ем, ем, ем – нікого не підведем!
Ім., ім., ім. – нам весело усім!
Ст.88-89
Прочитай зі Щебетунчиком вірш.
-
Який
заголовок ти б йому дав? Чи погоджуєшся ти з татом Щебетунчика?
Прочитай вірш М.Пригари
«Сварка».
Поясни, як розумієш слова: навіть просвітку нема, обернулись крадькома?
Дай відповіді на запитання в
кінці вірша.
-
Яка
головна думка цього твору?
Вивчи мирилку
Ти
– не ворог, я – не ворог,
Нам
сваритись просто сором.
Помирились,
помирились,
Щоб
ніколи не сварились.
Українська мова
Мовленнєва розминка
Добери слова, що починаються складом: те –(телефон, …), че - …, ди - …, ки - …
Пограй в гру «Чарівний олівець»
Прочитай слово, закресли його
частину так, щоб утворилось нове.
Україна - … (країна). Пасіка - … . Хмарина - … . Сонце - … . Вікно - … . Чайка - … .
Хвилинка каліграфії
Напиши каліграфічно з’єднання
букв: го (відривно), рі
(безвідривно), ор(за допомогою
петлі), іх (безвідривно).
-
Яке
слово можна скласти з цих з’єднань? Запиши його, постав у слові під буквами , що
позначають голосні звуки, точки.
Спробуй пояснити значення цього
слова ( горіх –дерево, горіх – плід).
Запам’ятай! В українській мові слова, які мають декілька (2 і
більше) значень називаються багатозначними.
Ніс людини – ніс корабля, ручка дитини – кулькова ручка, поле футбольне – поле пшеничне.
Подумай, які ключі можна
побачити в небі? Якою косою не скосиш траву? З якого крана не набереш води?
Для самоперевірки:ключі журавлів, дівочою косою, підйомного крана.
Придумай і запиши два речення
зі словом сонечко (сонечко –жук, сонечко на небі). Не
забудь про велику букву на початку речення!
Я досліджую світ
Ст.95-96, прочитай, розглянь
малюнки,дай відповіді на запитання.
Переглянь за посиланнями! Запам’ятай і користуйся в житті!
Мистецтво
Ст.110-111, розглянь народні
інструменти та іграшки.
Послухай: Й.Бах. Волинка. https://www.youtube.com/watch?v=pqP6SiJ3B1c
30.04.2020
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Математика
Згадай, які числа називаються
круглими
Запиши каліграфічно (правильно,
охайно) круглі числа у зворотному порядку, починаючи зі 100.
Математичний диктант
·
Запиши
через кому числа: шістнадцять, одинадцять, сімнадцять, двадцять, двадцять сім,
п’ятдесят сім, дев’яносто шість, сорок три(підкресли в них одиниці однією
рискою, десятки – двома рисками).
·
Запиши
всі числа, що містять 5десятків.
·
Запиши
всі числа, що містять 5 одиниць.
·
Запиши
всі числа сьомого десятка.
·
Запиши
у вигляді розрядних доданків 45, 78, 12.
·
Обчисли
суму чисел 89 і 1; 24 і 5.
·
Обчисли
різницю чисел 40 і 1; 67 і 7; 54 і 3.
Самоперевірка. 16,11, 17,20, 27, 57, 96,43.
50,51,52,53,54,55,56,57,58,59.
5,15,25,35,45,55,65,75,85,95.
61,62,63,64,65,66,67,68,69,70.
45=40+5 78=70+8
12=10+2
40-1=39
67-7=60 54-3=51
-
Як
називаються числа при відніманні? Запам’ятай!
Щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно
від зменшуваного відняти різницю.
Ст.117 ,усно.
Розв’яжи задачі
·
До
свята потрібно надути 14 повітряних кульок. Частину кульок уже надули,
залишилося ще 3. Скільки кульок надули?
·
У
Петрика було 37 гривень. Він купив альбом. У нього залишилося 30 гривень.
Скільки коштує альбом?
·
Бабуся
для онуків наварила 48 вареників. Після вечері залишилося 8. Скільки вареників
з’їли за вечерею?
·
Марійка
взяла в бібліотеці книжку на 59 сторінок. Після того, як вона прочитала
декілька сторінок, їй залишилося ще прочитати 50. Скільки сторінок прочитала
Марійка?
Ст.39 – друкований зошит.
Фізкультура
Я досліджую світ
Ст.95-96, розглянь малюнки, прочитай, запам’ятай.
https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA та обговори з батьками.
04.05.2020
Літературне читання
Гра «Склади слово»
-
З
кожного слова візьми по одному звуку. Щоб утворилося нове слово (з
першого слова – перший звук, д другого – другий, з третього – третій, з
четвертого – четвертий і т.д.)
ЗІР, ЛІС, БІР, МАНКА, РАМКА.
МАЛО, ДИМ, СИР.
ПАРТА, ПЕРО, ВІН, МАМА, КАНАЛ.
ЗВІР, ЛОСЬ, ШИШКА, ЛИНИ, КОРИТО.
Для
самоперевірки: зірка, мир, пенал, шишка.
Визнач у цих словах наголос,
поділи їх на склади.
Ст.90-91, прочитай, дай
відповіді на запитання.
Для додаткового читання:
http://sunsolvita.blogspot.com/2018/04/blog-post_21.html - послухай або прочитай текст «Іменинний обід» за
В.Сухомлинським.
(Для батьків. О́брази: Ніна – семирічна дівчинка,
у якої сором перед подругами за бабусину немічність сильніший за любов і повагу
до бабусі; відверта; можливо вередлива;
мама- мудра, спокійна, образилась
за бабусю і переживає за душевну черствість доньки;
бабуся («за кадром»)- старенька,
виснажена працею, найшанованіший член сім’ї.)
-
Назви
дійових осіб твору.
- - Який
конфлікт між ними виник?
- - Про
що йдеться у творі?
- - Які
поради ти б дав Ніні?
- - Чого
навчає тебе цей твір?
- - Як
ти розумієш вислів «бути справжньою людиною»?
- - Як
на твою думку, чи Ніна стане справжньою людиною? Чому так думаєш?
Спробуй прочитати оповідання краще за хлопчика.
Українська мова
Відгадай загадку
Це слово три значення має:
То двері воно зачиняє.
То тягнеться ніжно до мами,
То букву виписує вправно. (Ручка.)
- - Які
інші багатозначні слова ти запам’ятав?
Каліграфічна
хвилинка
-
Згадай,
як пишуться великі букви «ем», «ха», «зе».
Напиши рядок цих букв.
Прочитай слова та поміркуй над
їх значенням: великий – малий, довгий – короткий, високий – низький, добрий –
злий.
- Що це за слова? Слова , що
мають протилежне значення.
Добери слова з протилежним
значенням до поданих (усно): сумний - …, ніч - …, стоїть - …, ясно - …, сходить - …,
ввечері - …, швидкий - … .
Запиши текст, замінивши
виділені слова на протилежні за значенням.
Літо.
Тепло. Співають пташки. Весело в садах і лісах.
Прочитай утворений текст.
Математика
Відгадай загадку
Кольори усі зібрала і півколом
в небі стала.( Веселка.)
-
Скільки
кольорів у веселки? Склади з цього числа двоцифрове і запиши каліграфічно
рядочок. Якщо забув, переглянь, як пишеться цифра 7: https://www.youtube.com/watch?v=Uzn2XKs1WA0
-
Запиши
сумою розрядних доданків числа: 43, 17, 51,
49.
Знайди помилки (усно)
36 - 1=37 28+1=29 39-9=30
40+7=47 50+20=30 68- 60=8
Ст.40 – друкований зошит.
Дизайн і технології
Попрацюй на городі! Допоможи батькам посадити картоплю, квасолю, кабачки, огірки,
цибулю та інші овочі.
Зверни увагу на дерева, кущі.
Які в них листочки? Чи квітнуть дерева?
Прислухайся до звуків! Що
почув?
Поглянь на небо! Що побачив?
05.05.2020
Літературне читання
Ст.92-93. Прочитай вірш «Хто
жартує?».
- - Яка
буква жартувала?
- - Чи
змінилося значення слів від появи букви?
Прочитай пари слів, що
відрізняються лише буквою «ел».
Ст.93, прочитай, дай відповіді
на запитання.
Українська мова
Напиши каліграфічно рядок букви
«ґе» Ґґ. Згадай, як вона з’єднується з іншими буквами (нижнім з’єднанням).
Встав пропущені букви та
прочитай слово: ра_існий, п_друга, па_ір, нов_й, комп’ю_ер, те_ефон, ґан_к, _иразно, дз_ґа, ліні_ка, ґедз_.
Поділи слова з буквою «ґе» для
переносу (письмово).
Проведи мовне дослідження.
Крок 1. Прочитай речення.
Діти були допитливі. Вони дивилися допитливими оченятами на листочок.
Крок 2. Прочитай речення,
в якому змінили виділене слово.
Діти були цікаві до всього.
Вони дивилися допитливими оченятами на листочок.
Крок 3. Який текст тобі
більше сподобався? Чому?
Крок 4. Що означають слова цікаві, допитливі?
А) прагнуть усе дізнатися; б)
нічого не хочуть знати.
Крок 5. Зроби висновок:
а) це слова, близькі за
значенням; б) це слова, протилежні за значенням.
В українській мові є
слова близькі за значенням. Вони допомагають нам найбільш влучно описати
предмет, явище, дію. Це робить мову виразнішою, гарнішою.
Запиши
через риску слова, близькі за значенням.
Зразок.
Учні — школярі.
Майдан,
бавляться, дім, доріжка, веселий.
Граються,
радісний, стежечка, площа,
будинок.
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Я досліджую світ
Ст.97-98. Запам’ятай виділений текст!
Переглянь:
Фізкультура
06.05.2020
Математика
Хвилинка каліграфії
Напиши рядок цифри 2.
-
Яке
число вона позначає? Що в житті людини пов’язане з цим числом?
Математичний диктант
-
Запиши
найбільше число другого десятка.
-
Запиши
числа, які більші за 22, але менші або дорівнюють 28.
-
Запиши
числа менші, ніж 16, але більші 12.
-
Запиши
більше число із чисел: 1дес. 5 од., 5 дес. 1 од., 5 од..
-
Запиши
числа другого десятка, які більші за 17.
-
Запиши
наступне число до числа 39, 50.
-
Запиши
попереднє число до числа 86, 90.
Для самоперевірки: 20, 23, 24,
25, 26, 27, 28, 15,14, 13, 51, 18,19, 20, 40, 51, 85, 89.
Ст.120, №1 – усно.
№2 – один стовпчик запиши у зошит, два розв’яжи усно.
№4 – письмово (креслимо олівцем, довжину вказуємо
ручкою).
№5 – усно.
Ст.41 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Ст.99 – 102, прочитай, розглянь
малюнки, дай відповіді на запитання, запам’ятай державні символи України. За бажанням виконай
практичне завдання на ст.102 (можна з інших матеріалів).
Не плутай державні символи з
народними!
Літературне читання
Ст.94-95, прочитай вірші,
розглянь малюнки. Дай відповіді на запитання.
(Відповідь
на 3 запитання. Дві киці, гребіночка зелена, а не синя.)
Прочитай приказки про здоров’я:
Поки здоров’я служить, доти чоловік не тужить.
Бережи одяг доки новий, а здоров’я - доки молодий.
Здоров’я більше варте, ніж багатство.
Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
Українська мова
Подумай! Слова чернетка
і чистовик близькі за значенням чи протилежні за значенням? А слова радісний
і сумний?
Розподіли на дві групи слова
близькі за значенням до слів іти та метелиця: заметіль,
завія, ходити, завірюха, ступати, простувати, хуртовина, прямувати, хурделиця,
крокувати, тупати, чимчикувати, віхола, сніговійниця, бродити, чалапати, хуга,
буревій, плентатися(усно).
Питання ХТО?
ставимо до назв людей і тварин (істоти).
Питання ЩО?ставимо до назв всіх інших
предметів (неістоти).
Хто? Комар, котик, бабуся,
квочка, телятко, вівця, Ігор, хлопчик, учень, Селегей, … (продовжуй ряд слів).
Що? Урок, книжка, перерва, дім,
школа, вірус, велосипед, лимон, … (продовжуй
ряд слів).
Хвилинка каліграфічного письма
Напиши рядок знака питання (звернися за допомогою до батьків).
Прочитай вірш.
Вікенд
Тиша.
Сон. Будильник. Ранок.
Мама.
Тато. Джек. Сніданок.
Сумка.
Термос. Ковбаса.
Ліфт.
Автобус. Шлях. Краса!
Григорій
Фалькович
Вікенд — час відпочинку
й розваг від суботи до понеділка в Англії, США та деяких інших країнах.
Випиши з вірша три слова, які
відповідають на питання хто? і три слова, які відповідають на питання що?
Зразок. Хто? Ведмідь, бджола, єнот.
Що? Земля, краплина,
квітка.
Ст.90,
спиши 2 перші речення оповідання «Найкращий день». Підкресли однією прямою
лінією(під лінійку) слова, які відповідають на питання хто?
Мистецтво
07.05.2020
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Математика
Хвилинка каліграфічного письма
Напиши правильно, охайно цифру 3. Якщо поруч припишеш ще одну цифру 3, яке
число отримаєш? Напиши рядок 3 33.
Обчисли (усно)
33-3 33+3 33-30
33+30 33-20 33+20
Дай відповіді на запитання:
-
Як називаються числа при додаванні?
-
Яке число при додаванні може бути найбільшим?
-
Як називаються числа при відніманні?
-
Яке число при відніманні може бути найбільшим?
-
Як знайти невідомий доданок? Невідомий від’ємник?
-
Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше
за інше?
-
Як порівняти числа з однаковою кількістю десятків?
-
Як називаються числа, що у записі мають 0 одиниць?
Для самоперевірки: доданки та сума; сума;
зменшуване, від’ємник, різниця; зменшуване; від суми відняти відомий доданок;
від зменшуваного відняти різницю; від більшого числа відняти менше; порівняти
одиниці; круглими.
Назви дні тижня. Подумай, який буде день, якщо:
понеділок+2 дні; вівторок +7 днів; неділя+4 дні; середа+2дні; четвер-6днів;
понеділок-3дні; п’ятниця-1день.
Попрацюй за підручником на ст.121. Виконай письмово №1;
№2, №3, №4 – усно.
Ст.42 – друкований зошит.
Я досліджую світ
Додай слівце!
Без верби і калини нема … .
Людина без Вітчизни, як соловей без… .
Любиш Україну, посади … .
Де живе верба, там живуть й … .
Для
самоперевірки: України, пісні, калину, річки.
-
Як
називається наша країна?
-
Які
державні символи ти знаєш?
-
Яке
головне місто України?
Попрацюй на ст.103 -104.
Дай відповіді на запитання:
-
Яка
рослина є символом Києва?
-
Яку
назву має центральна площа Києва?
-
Яке
державне свято ми відзначаємо влітку?
Фізкультура
Потренуйся: https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
08.05.2020
Літературне
читання
Встав пропущену літеру.
Прочитай приказку.
Н_ неох_йній
людині всяк_ одеж_ пог_н_ .
-
Як
ти її розумієш?
Ст.96-97, прочитай вірш з Читалочкою.
-
Чому
слово сонечко написане з малої букви,
а Сонечка - з
великої?
-
Чому
сонечко усміхнулось до Сонечки?
-
А
тобі подобається Сонечка? Чим саме?
Прочитай текст
«Корисна розмова».
-
Як
розумієш слово чепурити? (Прикрашати,
прибирати).
-
На
що схожі коси Сонечки? А губи? Очі?
-
Чому
дівчинка побігла до умивальника?
-
Чим
же корисна розмова?
Математика
Згадай, як пишеться цифра 4.
-
Яке
число одержимо, коли напишемо дві четвірки?
-
Напиши
каліграфічно число 44 один рядок.
Обчисли суму чисел: 10 і 4; 7 і
3.
Обчисли різницю чисел: 9 і 4;
12 і 2.
Обчисли вирази і порівняй їх:
7-3 і 8+2 5+4
і 13-10
Заміни сумою розрядних
доданків: 72, 34, 65.
Запиши відповіді: 20+30; 50+10;
40+50.
Подумай, як до 24 додати 31?
Спробуй сам, користуючись правилом «Десятки додавай до десятків, а одиниці - до одиниць. Знайдені суми додай.»
-
А
тепер перевір, чи правильно ти обчислив?
Крок 1 20+30=50
Крок 2 4+1=5
Крок 3 50+5=55
Ст.122, №1,
№3,№4,№5 - усно, №2 – письмово.
Ст. 43 – друкований
зошит.
Фізкультура
Мистецтво
Ст.104 – 105. Виготов з
пластиліну весняну іграшку – свищика та прикрась її.
12.05.2020
Літературне читання
Ст.98 – 99, прочитай, дай
відповіді на запитання.
- В
який день тижня ти народився?
Навчись впевнено і
красиво читати віршики.
Ст.100 – 101, розглянь малюнки.
-
Про
що піде мова на цих сторінках підручника?
Словник: гаптує – вишиває,
копиця (сіна) – стіжок.
Прочитай
загадку зі Щебетунчиком.
-
Яка
ж відгадка? Здогадався?
Прочитай
віршики про місяці.
-
Подумай,
який із них зараз за вікном? Чому?
-
В
якому місяці твій день народження?
-
Хто
з однокласників народився в травні? Знаєш? (Артем – 26) Привітай його з днем
народження!
Вивчи назви місяців за порами
року!
Українська мова
Пограй в слова: придумай слово – назву предмета, що відповідало б на
питання хто? або що? та починалося б літерою, на яку закінчилося попереднє
слово.
Наприклад: вікно – олія – яблуко – океан – небо - … .
Відгадай загадки і до слів-відгадок постав питання.
Маленький лісовий звір,
має руду шубку, гарно стрибає по деревах, любить горіхи.
Маленький сіренький
гризун, хвостик – як шило, улюблена пожива котів.
Великий лісовий звір,
полюбляє ласувати медом, узимку спить у барлозі.
Лісовий звір, дуже хитра
розбійниця.
Для самоперевірки: білка, мишка, ведмідь, лисичка.
Хто?
Каліграфічна хвилинка
Правильно та охайно напиши
рядок з’єднань: оє, ою, ам,ся .
Пригадай, коли у словах пишеться велика буква. (Перше слово в реченні,
імена людей, клички тварин, назви міст, сіл, річок).
Казка про Велику Букву:
Запиши інформацію про себе та членів твоєї родини, які в тебе є. Встав
пропущені слова.
Мене звуть … . Моє
прізвище … . Мою маму звати … . А тата - … . У мене є бабуся … і дідусь … . А
ще брат … і сестра … . Наша сім’я … .
Якщо дівчинку звати Наталя, а її батька – Сергій, то її ім’я та по батькові буде Наталія Сергіївна. Якщо
хлопчика звати Дмитро, а його татка – Олександр, то його ім’я та по батькові – Дмитро Олександрович.
-
А яке твоє ім’я та по батькові? Запиши.
Розв’яжи мовну задачу.
Андрійкового тата звуть
Романом, а Оленчиного – Сергієм.
Запиши імена та по
батькові цих дітей.
Я досліджую світ
Ст. 105 – 107, прочитай,
розглянь фотокартки, дай відповіді на питання.
Свята та звичаї українського народу: https://www.youtube.com/watch?v=zipLXq0fdu0
Фізкультура
Українська мова
Давай пограємо!
Прочитай речення! Подумай, воно істинне (правильне) чи
хибне (помилкове).
Перше слово в реченні пишеться з малої букви.
Деякі імена та прізвища пишуться з великої букви.
Назви міст і сіл пишуться з великої букви.
Клички тварин завжди пишуться з великої букви.
Слова Дніпро, Десна
пишуться з малої букви.
У словосполученні «гори Карпати» слово гори пишеться з малої букви, а слово Карпати – з великої.
Для
самоперевірки: хибне, хибне, істинне, істинне, хибне, істинне.
Каліграфічна
хвилинка
Напиши
один рядок цієї букви Фф, на другому
рядочку пропиши з’єднання: фр, ру, ук, кт, ти.
–
Яке слово можна скласти з цих з’єднань?
-
Які
фрукти ти полюбляєш?
-
Спробуй
розповісти, які вони?
Банани (які?)…, яблуко (яке?)…, лимон
(який?)…, слива (яка?).
Запам’ятай! Слова,
що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?, називають ознаки предметів.
Прочитай вірш
Катерини Перелісної. Подумай, яка пора року описана у вірші.
Тане сніг,
течуть струмки,
ожива травичка,
і до сонця гілочки
простягла вербичка.
І м’якенькі, як пушок,
ніжні і шовкові
ніжно дивляться з гілок
котики вербові.
Випиши
з тексту вірша слова, що називають ознаки. Який предмет вони описують?
Зразок.
Соковита, запашна, червона полуниця.
Добери слова, що називають ознаки предметів.
Сонце (яке?)…, … .
Вітер (який?) …, … .
Сьогодні
модно готувати і пити соки фреш. Фреш — це свіжий, щойно вичавлений сік із фруктів, овочів або ягід. Фреш дуже
корисний. Але вживати його потрібно правильно. Фреш не можна пити на порожній
шлунок. Свіжий сік варто вживати одразу після приготування. Фреші рекомендують розбавляти водою.
Спробуй усно утворити слова, що називають ознаки
предметів ( став питання який?), від
поданих: смак - …, користь - …, пожива - …, фрукти - …, овочі - …, свіжість - …
.
Для самоперевірки: смачний, корисний, поживний, фруктовий, овочевий,
свіжий.
Склади одне речення про свій
улюблений сік. Запиши його.
Літературне читання
Згадай урок української мови та
виконай вправу «Слово й ознака». Добери до слова ознаку:
квіти
свіжий
сонце
весняний
трава
ніжні
вітерець
яскраве
повітря
зелена
дощик прохолодне
Склади слово:
Другий – гий + жба=?
Віра – а + ність = ?
Понеділок – неділок + вата – та + га = ?
Туризм – изм + бочка –чка + та = ?
Ст.102 – 103, попрацюй за
посиланням:
Математика
Дай відповіді на запитання:
-
Як
називаються числа при додаванні?
-
Яке
число при додаванні зазвичай більше?
-
Що
залишиться, якщо від суми двох чисел відняти перший доданок?
Другий доданок?
-
Як
обчислити невідомий доданок? (Від суми
відняти відомий доданок.)
-
Як
називаються числа при відніманні? (Зменшуване,
від’ємник, різниця).
-
Яке
число при відніманні зазвичай найбільше? (Зменшуване.)
-
Зазвичай
від’ємник більший чи менший за зменшуване?
Обчисли ланцюжок прикладів
(усно):
45-3+30-50+7-12+80-10+13=?
Запиши каліграфічно рядок
числа-відповіді. Скільки одиниць в цьому числі? Десятків?
Ст.123, №1 – усно.
№2, прочитай
умову задачі, пояснення, склади приклад, що ілюструє виконання дії:
- Скільки
чашок було спочатку? (Невідомо. Ставиш
порожнє віконце.)
-
Скільки чашок Улянка виставила на стіл?(10.
Коли виставила,то їх зменшилося чи збільшилося в шафі? Зменшилося. Обираємо дію
віднімання, ставимо знак «мінус».)
Скільки
залишилося чашок у шафі? (2.)
- З чого
складається зменшуване? (Із різниці та
від’ємника). Як отримати зменшуване? (Слід
об’єднати різницю з від’ємником. Об’єднати означає додати.) Отже, щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати
від’ємник.
- Якою дією
буде розв’язуватися задача? Чому? (Зменшуване
зазвичай найбільше число).
Розв’яжи задачу №3, подібну до задачі під №2.
Обчисли письмово(запиши)
з усним поясненням:
76+3 68-40
47-1 34+20 44+5
21+34 52+27 83+12
№4.Спочатку роздивись довжину шляху
мишки та черепашки.
Порівняй візуально. Дай відповідь
не вимірюючи шляху. А тепер перевір, чи не помилився ти (виміряй довжини
ламаних ліній та порівняй їх).
Ст.44 –
друкований зошит.
Я досліджую світ
Пригадай державні символи України (Державний
прапор. Державний герб. Державний Гімн.).
Запам’ятай народні символи України: https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8
-
Ст.
108, розглянь малюнки. Дай відповіді на запитання.
Мистецтво
Урок – концерт
Повтори вивчені пісні. Влаштуй концерт для
членів своєї родини.
14.05.2020
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Математика
Попрацюй за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=As1VEFtRA64
Ст.124, №2 – письмово у два
стовпчики.
Ст.45 – друкований зошит.
-
Яким
правилом користуєшся при відніманні двоцифрових чисел?
Я досліджую світ
Ст.109, розглянь малюнки, дай
відповіді на питання.
Фізкультура
Продовжуй вправи з м’ячем
15.05.2020
15.05.2020
Математика
Назви числа у порядку зростання
: 45, 80, 77, 23, 19;
15, 5, 17, 38, 55.
Каліграфічна хвилинка
Напиши цифру 5, припиши ще одну п’ятірку.
-
Яке
число вийшло?
Напиши рядок цих чисел.
Математичний
диктант
Запиши
числа: п’ятдесят шість, дванадцять, вісім, сорок чотири,
шістдесят. Підкресли десятки однією рискою, одиниці – двома.
Запиши
числа, які містять: 4 десятки і 8 одиниць; 5 десятків; 2 десятки і 7 одиниць; 2
одиниці; 1 десяток і 9 одиниць.
Запиши
«сусідів» чисел 49 та 15.
Запиши
число 23 сумою розрядних доданків.
Обчисли
другий доданок, якщо перший доданок 30, а сума
46.
Обчисли
зменшуване, якщо від’ємник 7, а різниця 4.
Обчисли
від’ємник, якщо зменшуване 48, а різниця 40.
Ст.125,
№1, №2 – письмово; №3,№4, №5 – усно.
Я досліджую світ
Переглянь, це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=k4tIVUg1EWU
Ст. 110, прочитай, подумай, дай
відповіді на питання.
Вибери речі, якими славляться
українці:
плов, вареник, драник;
лелека, слон, мавпа;
пальма, калина, ялина;
вишитий рушник, віяло, матрьошка;
береза, клен, верба;
місяць, зірка, тризуб;
чорнобривець, кактус, гвоздика;
віночок, хустинка, шапка.
Закінчи речення
Наша країна називається … .
Столиця України - … .
Я живу в місті … .
Найбільша річка України … .
Наша держава має символи …, …, … .
Український Державний Прапор … кольору.
Український Герб - … .
Літературне читання
Доповни речення
На дубі ростуть … .
У річці живе … .
Тарас читає … .
Марина зліпила … .
Бабуся спекла … .
Ст.104 – 105, навчись виразно
читати. Дай відповіді на запитання та попрацюй за посиланням:
Фізкультура
Продовжуй вправи з м’ячем
18.05.2020
Літературне читання
Ст.106, прочитай з Читалочкою вірш.
-
Яку
картину ти уявив, читаючи цей вірш?
-
Якою
уявляєш Мишку-маму? Якими мишенят?
-
Як
вони ловили кота за хвоста?
Поєднай слово з його значенням.
Кмітливий - який діє нерозумно,
без обдумування.
Нерозважливо - здатний добре й швидко
міркувати.
Ст.106 – 107, навчись виразно читати.
Тестові завдання
1. Що кіт вирішив зробити з мишкою?
а) з'їсти
її;
б) погратися з нею.
2. Про що попросила мишка кота?
а) відпустити
її;
б) віднести її до гарбуза.
3. Чому мишка показувала котові, як їсти гарбуз?
а) щоб самій
урятуватися; б) щоб кіт скуштував іншу
їжу.
4. Чи зрозумів кіт, що мишка
перехитрила його?
а)
так;
б) ні.
Подумай, яка головна думка твору? Чого навчає ця казка?
Українська мова
Порівняй і додай
Сніг м’який, а лід … .
Яблуко солодке, а лимон … .
Помідор червоний, а огірок … .
Згадай з’єднання букв та напиши каліграфічно рядок: оп, ві, ел, ов,ве,ся.
Читалочка
дібрала слова про зоопарк.
Запиши
їх у три колонки(стовпчики):
у першу — слова, що відповідають на питання хто? що?, у
другу — слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?, а в третю — усі інші слова.
Зоопарк, великий, ховається,
звірі, вольєри, сірий, високі, стрибає, літають, слон, рожевий, їдять, мавпи,
живуть, галасливі.
Проведи
дослідження!
1.
Постав питання до слів третьої колонки.
2.
Визнач, що називають ці слова — предмети, ознаки чи дії.
Для самоперевірки
зоопарк великий
ховається
звірі сірий стрибає
вольєри високі літають
слон рожевий їдять
мавпи
галасливі
живуть
ЗАПАМ’ЯТАЙ! Слова, які відповідають на питання що робить?, що роблять?,
називають дії предметів.
Четверо друзів вирішили відвідати зоопарк.
Прочитай, як вони туди їхали. Встав пропущені слова — нàзви дій.
Із
дому ... завчасно. На зупинці ... автобуса. Невдовзі він ... . Друзі ... в
салон і ... . Через кілька зупинок ... і ... до зоопарку. Біля каси ... . Треба
... квитки.
У
зоопарку Щебетунчик попрямував до найбільшої тварини. Прочитай текст про неї.
Відгадай її назву і встав на початку тексту.
...
поважно ходив по вольєру. Він зовсім не зважав
на відвідувачів зоопарку. Великими вухами і хвостом відмахувався від мух.
Набирав хоботом пісок і сипав на себе.
Спиши перше й останнє речення.
Підкресли олівцем двома прямими лініями (під лінійку) слова – на́зви дій.
Математика
Згадай, як пишеться цифра 6.
Напиши поруч ще одну таку цифру. Яке число одержав? Назви сусідів чисел 6 та 66. Напиши каліграфічно один рядок
цих чисел. Якщо забув, як пишуться,
переглянь і згадай: https://www.youtube.com/watch?v=Uzn2XKs1WA0
Згадай!
Щоб порівняти числа, слід від більшого числа відняти менше число.
Порівняй числа за зразком: число 43 більше 32 на 11, число 21 менше 54
на 33.
8 і 1; 3 і 5; 4 і 6; 2 і 5; 6 і
16; 30 і 49; 99 і 89; 45 і 30; 79 і 28; 84 та 71.
Ст. 126, №1,№3,№4 – усно; №2 – письмово.
-
Яку
фігуру отримаєш, коли поєднаєш фігуру 1 та 8; 1 та 2; 6,7 і 5; 3, 6 і 7? (схожі чотирикутники).
Дизайн і технології
Допоможи мамі, бабусі помити
посуд, винести сміття, витерти пил з меблів.
Щодня клади свої речі на місця!
19.05.2020
Літературне читання
Попрацюй за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JvIy_l8cSD0
Ст.108 – 109, навчись виразно
читати.
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Українська мова
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Nz0YU-zoZyw
ЗАПАМ’ЯТАЙ! Слова, які відповідають на питання скільки,
називають числа.
Прочитай вірш. Знайди слова, що
називають числа. Запиши їх. Дай письмову відповідь на питання віршика.
Мав
Сергійко десять слив.
Ними
друзів пригостив:
дві
— Наталочці віддав,
три
— одержав Ярослав.
І Тимку дісталось дві.
Скільки сливок з’їв Сергій?
Відпочинь!
Напиши цифри у незвичний спосіб:
-
Цифру
1 «напиши» носом;
-
Цифру
2 – підборіддям;
-
Цифру
3 – правим плечем;
-
Цифру
4 – лівим плечем;
-
Цифру
5 – «пишеш» правим ліктем;
-
Цифру
6 – лівим ліктем;
-
Цифру
7 – правим коліном;
-
Цифру
8 – лівим коліном;
-
Цифру
9 – правою ногою.
Зроби звуко –
буквений аналіз слів: п’ять, шість, десять.
Зразок. Де́в’ять [д е́ в й' а т'] – 6 букв, 6 звуків, 2 склади.
Я досліджую світ
Назви одним словом
День святого Миколая, Новий рік, Різдво, Масляна - … ;
грудень, січень, лютий - …;
Герб, Прапор, Гімн - …;
верба, калина, тополя, береза - …;
фольклор, гончарство, лозоплетіння - … .
Прочитай прислів’я та приказки:
Добро добром згадують.
Доброму скрізь добре.
Хто добре робить, тому зло не шкодить.
Гляди, не забудь: людиною будь!
Створи малюнок «Сад добрих
справ»: намалюй дерево з плодами. Кожен плід на цьому дереві – якась добра
справа, яку мрієш зробити, або уже зробив.
ПОСАДІМО САД ДОБРИХ УЧИНКІВ!
20.05.2020
Літературне читання
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wizNftCp99M
Ст.110 – 111.
Українська мова
Уважно подивись, послухай та
запам’ятай:
ЗАПАМ’ЯТАЙ! Службові слова не відповідають на питання.
Вони служать для зв’язку слів у реченні.
Службові слова пишемо окремо від інших слів.
Випиши
з поданого ряду службові слова. З одним із них склади речення і запиши.
Сон,
до, під, за, дим, біля, над, у, з, на, кіт.
Добери
службові слова, що могли б використовуватися зі словом стіл.
(Підказка. На, під,
за, над, перед, біля, у … .)
Спиши
загадку Читалочки. Слова в реченнях пиши окремо одне від одного. Підкресли службові слова однією рискою.
Живевлісіпідкущем. Ховаєтьсявідвовкаілисиці.(
…)
Математика
Встав пропущені знаки
арифметичних дій, щоб отримати істинні (вірні) нерівності.
85…3>85 …3 67…5>66…5 34…2< 34…3
45…5<45…2 44…3<44…3 90…1=91…0
Ст. 127, №2, №1, №4 – усно; №3
– письмово.
21.05.2020
Літературне читання
- Які
чарівні слова ти знаєш? Чому вони чарівні? Які з них ти найчастіше вживаєш в
своєму мовленні?
-
Як
вважаєш , про які чарівні слова буде йти мова в тексті «Є на світі чарівні
слова?» А тепер прочитай на ст.112 – 113 текст.
-
Чи
підтвердилися твої передбачення?
Ст.112-113, прочитай ще раз і дай відповіді на питання:
-
Яким
Сашко був на початку тексту і яким став наприкінці?
-
Що
ж змінило Сашка?
-
Що
могло статися, якби Петрик не перепросив?
-
Чи
не траплялося в твоєму житті подібних випадків? Як ти діяв?
Прочитай прислів’я, спробуй пояснити їх значення.
Лагідне слово і залізні двері відчиняє.
Слово – ключ, яким відкривають серця.
Добре слово дім будує, а зле руйнує.
Гостре словечко коле сердечко.
Добре слово потрібне людині, як хліб і мед, як жива вода.
Доповни речення:
Якщо я ввічливий, то …
ПІДКАЗКА. (… вмію поводитися
так, щоб іншим було приємно зі мною; …
знаю і використовую чарівні слова; … не вихваляюся своїми речами, іграшками; …
в розмові зі старшими їх ніколи не перебиваю; … не запізнююся на уроки; … не розмовляю
на уроках; …завжди вітаюся та ще й посміхаюся).
Українська мова
-
Які
ввічливі слова ти запам’ятав з уроку читання?
-
Навіщо
вони потрібні?
Колись
давно люди дякували словами «Спаси Бог». Із часом ці слова об’єдналися, трохи
змінилися і стали
звичайним — «Спасибі».
Поміркуй,
як утворилися такі ввічливі слова: добридень, здрастуйте,
на добраніч.
Допиши подані речення.
Словом добридень зичать … .
Словом
здрастуйте зичать ... .
На
добраніч кажуть тоді, коли бажають ... .
Ввічливі слова мало
знати. Їх треба вживати в повсякденному житті.
Математика
ПОВТОРЮЄМО!
Ст.113, №1, №;, №5 – усно; №2, №3 – письмово.
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
tselikovaenglish.blogspot.com
tselikovaenglish.blogspot.com
22.05.2020
Літературне читання
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=I3e0SqIWZdA
Ст.114 – 115, навчись правильно, плавно читати казку.
-
Чи
не траплялося в твоєму житті випадків, коли нетерплячість призвела до поганих
наслідків?
-
Подумай,
чого навчають прочитані твори?
Математика
ПОВТОРЕННЯ!
Каліграфічна хвилинка
Напиши правильно та охайно
числа другого десятка у зворотному порядку.
Пригадай відомі тобі міри маси,
довжини, вартості.
Розташуй міри довжини в порядку
зростання: дм, м, см.
Пригадай, чому дорівнює 1м,
1дм?
Якій мірі відповідають
100копійок?
Ст.114, №7 , №8, №9 – письмово; №1 – усно.
Розв’яжи задачі усно.
Петрусь
узяв книгу в бібліотеці на 18 сторінок. За день він прочитав 8 сторінок. Скільки сторінок залишилося прочитати Петрусю?
Софійка помила 10 тарілок. Їй
залишилося помити ще 6 тарілок. Скільки тарілок потрібно було помити Софійці?
Мама напекла на обід 18
пампушок. За обідом з’їли 10 пампушок. Скільки пампушок залишилося після обіду?
Українська мова
Досліджую речення
Прочитай групи слів.
Почав
накрапати дрібний
Почав
накрапати дрібний дощ.
Проведи дослідження!
1.
Визнач,
яка група слів виражає закінчену думку?
2.
Яка
група слів утворює речення? Перевір себе за правилом.
Речення виражає
закінчену думку.
Визнач, в яких
рядках записані речення.
Запиши їх у зошит.
Був чудовий весняний день.
Ми разом вибралися
Незабаром небо затягло хмарами.
Подув дуже сильний
Добре, що ми взяли з собою
Ми відкрили парасольки.
Почав накрапати дрібний дощ.
Прочитай,
що ти написав.
Пригадай,
як треба записувати речення.
Перше слово в
реченні пишемо з великої букви.У кінці речення ставимо крапку, знак оклику або знак питання.
25.05.2020
Літературне читання
Ст. 116 – 117, прочитай і
перевір себе як уважного читача( дай відповіді на питання).
Запитання1
-
Хто автор
тексту?
Варіанти
відповідей:
А)Степан
Жупанин;
Б)Людмила
Борщевська;
В)Василь
Моруга.
Запитання 2
-
Що здивувало
Мурашку ,коли вона познайомилася з Коником?
Варіанти
відповідей:
А)Невже коні
такі малі?;
Б)Коні
дуже-дуже великі , немов гора , і страшенно сильні.
Запитання 3
-
Як заіржав
Коник , якого зустріла Мурашка?
Варіанти
відповідей:
А)Іго-го;
Б)Црі-црі-црі.
Запитання 4
-
Де сиділо
звірятко, яке зустріла Мурашка?
Варіанти
відповідей:
А)На гілці
дерева;
Б)На стеблі
травички;
В)На пелюстках
квітки..
Запитання 5
-
Що спільного
в Сонечка і сонця?
Варіанти
відповідей:
А)Назва;
Б)Червоний
колір;
В)Світить;
Г)Повзає.
Запитання 6
-
" Коник
і Сонечко" за В. Моругою-це ...
Варіанти
відповідей:
А)Загадка;
Б)Казка;
В)Вірш.
Прочитай ще раз і дай відповіді на питання в кінці
казки.
Математика
Ст.130 – 131, №1, №2, №3, №4, №7, №10 – усно;
№5, №6, №8, №9 –
письмово.
Українська мова
Досліджую розповідні речення
Прочитай текст. Порахуй,
скільки в ньому речень. Поясни, про що говориться в кожному реченні. Всі ці
речення розповідні. Спробуй пояснити чому? Перевір себе за правилом.
У
кожного є дім.
Пташки
живуть у гніздах.
Звірі
— у норах.
Риби
— у річці чи морі.
Бджоли
— у вулику.
Мурахи
— в мурашнику.
А
равлик навіть носить свою хатку з собою.
Зоряна
Живка
Правило. Речення, у якому про щось розповідається, називається розповідним. У
кінці розповідного речення ставимо крапку (.) або знак оклику (!)
Побудуй розповідне речення за запитанням Щебетунчика. Запиши його.
-
Де живуть люди?
Побудуй розповідні речення з
поданих слів. Запиши речення.
1. Ведмідь, барлозі, у, зимує.
2.
Орли, скелі, гнізда, на, будують.
26.05.2020
Математика
Ст.132 - 133, №11, №12, №13, №14, №16, №17,№20 – усно;
№18, №19 – письмово.
Підказки: до №14 (5+4: сума
чисел 5 та 4 =…, 5 збільшити на 4=…, 4
плюс 5 =…, до 4 додати 5 =…;
89-9: різниця чисел 89 та 9=…, 89 зменш на 9=…, 89 мінус 9 =…, від 89 відняти
9=… );
до №17 (3).
Літературне читання
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jsHdAp6lhdo
Ст.ст.118 – 119, навчись виразно, плавно читати твори.
Дай відповіді на запитання.
Ст.125 – 127, прочитай, дай відповіді на запитання.
Українська мова
Досліджую питальні речення
Прочитай
уривок із книжки про хлопчика Шушу.
Коли
Шуша знаходив пір’їнку, то починав думати. Яка
була пташка? Велика чи мала? Як високо вона може літати? Чи вміє стрибати? Чи
вміє співати? Чи боїться котів? Де мешкає? Як її звуть і що вона любить?
За Ларисою
Денисенко
Подумай, що спільного у
виділених реченнях? Здогадався?
Ці речення називаються питальними.
Як думаєш чому?
Перевір себе за правилом. Речення, в якому про щось запитується, називається питальним.
В кінці питального речення ставиться знак питання(?).
Спиши речення. Постав до нього три запитання і
запиши їх.
Пташки приносять велику користь.
27.05.2020
Математика
Ст.134,№21, №22,№23,№24(дві рівності) – письмово; №25 –
усно.
Ст.135 – 142 – за бажанням усно.
Літературне читання
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=G16KcsRfajI
Ст.120 – 122, навчись читати,дай відповіді на запитання.
Українська мова
Досліджую спонукальні речення
Допоможи
Щебетунчикові і Читалочці знайти серед поданих речень запрошення, прохання,
побажання і наказ.
Позич, будь ласка, ручку.
Приходь до мене в гості.
Виконуй правила дорожнього руху!
Будь здоровим і щасливим.
Ці речення називаються спонукальними.
СПОНУКАТИ – змушувати або заохочувати до якоїсь дії.
ЗАПАМ’ЯТАЙ! Речення,
яке виражає спонукання до дії, називається спонукальним. В кінці спонукального
речення ставиться крапка або знак оклику.
Вибери з поданих речень
спонукальне і запиши.
Чи любиш ти
читати книжки? У книжках є
багато цікавого. Будь вдумливим читачем!
Утвори з
поданих груп слів спонукальні речення і запиши.
1.
Подарувати, квіти, мама.
2. Здоров’я,
загарто-вувати, своє.
3. Старші,
допомагати.
4.
Піклуватися, молодші,про.
(Підказка. Подаруй квіти мамі! Загартовуй своє здоров'я! Допомагай старшим. Піклуйся про молодших.)
(Підказка. Подаруй квіти мамі! Загартовуй своє здоров'я! Допомагай старшим. Піклуйся про молодших.)
28.05.2020
Англійська мова
Завдання на блозі вчителя
Літературне
читання
Ст.123 – 127, прочитай скоромовку зі Щебетунчиком,
навчись її швидко промовляти.
Прочитай казку за Марією Солтис
– Смирновою «Казка про ґудзик» і перевір за запитаннями, як ти її запам’ятав:
1. У Артемка
була сорочка:
а) зручна,
із ґудзиками на рукавах;
б)
зручна;
в)
незручна.
2. Артемко узяв ґудзика, щоб покрутити. Та
раптом:
а)
ґудзик був міцно пришитий;
б)
відірвався і упав на підлогу;
в)
відірвався.
3. Відірваний ґудзик:
а)
закотився під диван;
б)
закотився під стіл;
в)
залишився у кишені сорочки.
4. Пошуки ґудзика почала:
а)
бабуся;
б)
мама;
в)
Артемко.
5. Артемко зрадів тому, що:
а)
приїхала бабуся;
б)
знайшов ґудзика;
в)
всі ґудзики були на місці.
Прочитай
ще раз казку, але вже трішки швидше.
Дай відповіді на питання:
— Чи
не траплялося у твоєму житті, коли тобі доводилося щось губити, а потім знаходити?
— Що
ти відчував?
-
Про що цінне ти дізнався з казки?
А тепер прочитай, як можна вдома виготовити кольоровий дощик. За бажанням
спробуй виготовити свій кольоровий дощик.
Українська
мова
Попрацюй за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lHsBWNMAS9A
Прочитай речення
і подумай, чим відрізняються речення в лівій і правій колонках? Які з них слід
читати із сильним почуттям? В якій колонці записані окличні речення?
На дорозі багато машин. На
дорозі багато машин!
Дорогу
переходь уважно. Дорогу переходь
уважно!
-
Чому
ти так гадаєш?
Окличні
речення вимовляються із сильним почуттям радості, захоплення, здивування, гніву, страху, застереження. У
кінці окличних речень ставимо знак оклику.
Побудуй
окличні речення з поданих слів і запиши.
У,
настрій, мене, чудовий.
Я,
цирку, у, побував (побувала).
ЛЮБІ ДІТКИ! ШАНОВНІ БАТЬКИ!
ЩИРО ДЯКУЮ ВАМ ЗА СПІВПРАЦЮ ПІД ЧАС
КАРАНТИНУ!
ВИ МОЛОДЦІ!!!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ! ВСІМ ГАРНОГО ЛІТНЬОГО
ВІДПОЧИНКУ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий